Freitag, 9. November 2012

Red & White dotted Raincoat


Nach meiner ersten Hose und meinem roten Blazer ist dieser rot-weiß gepunktete Regenmantel mein nächstes großes Näh-Projekt. Er ist schon zu 3/4 fertig und ich freue mich schon darauf, ihn endlich mal anziehen zu können! Außerdem näh ich gerade noch 2 Kleider und habe noch weitere Sachen geplant. Habt ein schönes Wochenende!


This is my third big sewing projects after my  first trousers and my red blazer. It's almost finished and I'm really looking forward to be wearing it. Furthermore I'm sewing two dresses and I'm planning some more projects. Have a nice weekend! Bisous bisous, Luu



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

All Comments are moderated, so they won't show up immediately! Thanks for stopping by :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...